ID: 90632
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
Het betreft een werelwijde marktleider op het callcentervlak. Afhankelijk van het project geef je advies, beantwoord je inkomende administratieve vragen of ben je juist de technische vraagbaak voor klanten met problemen. Ze zijn echter ook regelmatig op zoek naar commerciële mensen, die inkomende telefoontjes beantwoorden of zelf naar (potentiele) klanten bellen.
Functieomschrijving
Je helpt zakelijke klanten die inbellen voor het aanschaffen of verlengen van hun mobiele abonnementen. Je probeert deze klanten een passend aanbod te doen en ze aan de hand daarvan te behouden als klant. Het is aan jou de taak om de klantenbehoefte op de juiste manier in kaart te brengen en in je aanbod rekening te houden met commerciële wensen van de opdrachtgever.
Functie-eisen
Wij vragen van jou:- Je bent iemand die de klantbehoeften juist in kaart weet te brengen;- Je weet de klant te overtuigen wanneer deze twijfels heeft;- Je weet commerciële kansen te herkennen en te benutten;- Je bent iemand die vanuit de oplossing denkt en zo de klant te helpen;- Je bent in staat adequaat te reageren op klantsignalen en zich op empatische wijze te verplaatsen in de klanten;- Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel;- Wanneer targets niet behaald worden onderneem je zelf actie of draag je ideeën aan bij je leidinggevende;- Je kunt goed zelfstandig werken.
Arbeidsvoorwaarden
- Flexibele werktijden;- Bonusregelingen wanneer targets behaald worden;- Informele werksfeer;- Direct op contract bij de opdrachtgever;- De werktijden zijn van maandag tot en met vrijdag tussen 8:00 en 20:00;- De werktijden op zaterdag zijn tussen 8:00 en 18:00;- Je hebt of 2 avonddiensten of 1 avonddienst en 1 zaterdag dienst.
Het betreft een werelwijde marktleider op het callcentervlak. Afhankelijk van het project geef je advies, beantwoord je inkomende administratieve vragen of ben je juist de technische vraagbaak voor klanten met problemen. Ze zijn echter ook regelmatig op zoek naar commerciële mensen, die inkomende telefoontjes beantwoorden of zelf naar (potentiele) klanten bellen.
Functieomschrijving
Je helpt zakelijke klanten die inbellen voor het aanschaffen of verlengen van hun mobiele abonnementen. Je probeert deze klanten een passend aanbod te doen en ze aan de hand daarvan te behouden als klant. Het is aan jou de taak om de klantenbehoefte op de juiste manier in kaart te brengen en in je aanbod rekening te houden met commerciële wensen van de opdrachtgever.
Functie-eisen
Wij vragen van jou:- Je bent iemand die de klantbehoeften juist in kaart weet te brengen;- Je weet de klant te overtuigen wanneer deze twijfels heeft;- Je weet commerciële kansen te herkennen en te benutten;- Je bent iemand die vanuit de oplossing denkt en zo de klant te helpen;- Je bent in staat adequaat te reageren op klantsignalen en zich op empatische wijze te verplaatsen in de klanten;- Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel;- Wanneer targets niet behaald worden onderneem je zelf actie of draag je ideeën aan bij je leidinggevende;- Je kunt goed zelfstandig werken.
Arbeidsvoorwaarden
- Flexibele werktijden;- Bonusregelingen wanneer targets behaald worden;- Informele werksfeer;- Direct op contract bij de opdrachtgever;- De werktijden zijn van maandag tot en met vrijdag tussen 8:00 en 20:00;- De werktijden op zaterdag zijn tussen 8:00 en 18:00;- Je hebt of 2 avonddiensten of 1 avonddienst en 1 zaterdag dienst.