ID: 65520
Advertentie ID: #65520 is toegevoegd aan uw verlanglijst.
Omschrijving
In een zeer goede staat verkerende Kawasaki NINJA 250R
Origineel in Nederland geleverde motor, dus met injectie ipv carburateur.
Een lekkere lichte handelbare motor, ook geschikt voor het A2 rijbewijs.
Uitgevoerd met een zeer fraaie Superpole carbon eind-sportdemper met db-killer!
Zit ook een afdekkapje bij voor een sportieve look als je alleen erop zit.
2 sleutels aanwezig.
Engine type : Liquid-cooled, 4-stroke Parallel Twin
Displacement : 249 cm
Bore x stroke : 62.0 x 41.2 mm
Compression ratio : 11.6:1
Valve/Induction system DOHC, 8 valves
Maximum power : 22.2 kW {30 PS} 10,500 rpm
Maximum torque : 21.0 Nm / 8,500 rpm
Fuel system : Fuel injection: 28 mm x 2 (Keihin),dual throttle valves
Ignition : Digital
Starting: Electric
Lubrication : Forced lubrication, wet sump
Transmission : 6-speed, return Final Drive Sealed chain
Primary reduction ratio 3.087 (71/23)
Gear ratios: 1st 2.600 (39/15)
Gear ratios: 2nd 1.789 (34/19)
Gear ratios: 3rd 1.409 (31/22)
Gear ratios: 4th 1.160 (29/25)
Gear ratios: 5th 1.000 (27/27)
Gear ratios: 6th 0.893 (25/28)
Final reduction ratio 3.071 (43/14)
Clutch : Wet multi-disc, manual
Frame type : Tube diamond
Suspension (front) : 37 mm telescopic fork
Suspension (rear) : Bottom-Link Uni-Trak with gas-charged shock and 5-way adjustable preload
Wheel travel : front 120 mm; rear 130 mm
Tyre (front) : 110/70-17 M/C (54S)
Tyre (rear) : 130/70-17 M/C (62S)
Brakes (front) : Single 290 mm petal disc. Caliper: Single balanced actuation dual-piston.
Brakes (rear) Single 220 mm petal disc. Caliper: Dual-piston.
Origineel in Nederland geleverde motor, dus met injectie ipv carburateur.
Een lekkere lichte handelbare motor, ook geschikt voor het A2 rijbewijs.
Uitgevoerd met een zeer fraaie Superpole carbon eind-sportdemper met db-killer!
Zit ook een afdekkapje bij voor een sportieve look als je alleen erop zit.
2 sleutels aanwezig.
Engine type : Liquid-cooled, 4-stroke Parallel Twin
Displacement : 249 cm
Bore x stroke : 62.0 x 41.2 mm
Compression ratio : 11.6:1
Valve/Induction system DOHC, 8 valves
Maximum power : 22.2 kW {30 PS} 10,500 rpm
Maximum torque : 21.0 Nm / 8,500 rpm
Fuel system : Fuel injection: 28 mm x 2 (Keihin),dual throttle valves
Ignition : Digital
Starting: Electric
Lubrication : Forced lubrication, wet sump
Transmission : 6-speed, return Final Drive Sealed chain
Primary reduction ratio 3.087 (71/23)
Gear ratios: 1st 2.600 (39/15)
Gear ratios: 2nd 1.789 (34/19)
Gear ratios: 3rd 1.409 (31/22)
Gear ratios: 4th 1.160 (29/25)
Gear ratios: 5th 1.000 (27/27)
Gear ratios: 6th 0.893 (25/28)
Final reduction ratio 3.071 (43/14)
Clutch : Wet multi-disc, manual
Frame type : Tube diamond
Suspension (front) : 37 mm telescopic fork
Suspension (rear) : Bottom-Link Uni-Trak with gas-charged shock and 5-way adjustable preload
Wheel travel : front 120 mm; rear 130 mm
Tyre (front) : 110/70-17 M/C (54S)
Tyre (rear) : 130/70-17 M/C (62S)
Brakes (front) : Single 290 mm petal disc. Caliper: Single balanced actuation dual-piston.
Brakes (rear) Single 220 mm petal disc. Caliper: Dual-piston.