ID: 66305
Omschrijving
Voor een gerenommeerd bedrijf in Drachten, gespecialiseerd in het leveren van zorg, zijn wij per direct op zoek naar een parttime Front office medewerker.
Zorg jij ervoor dat elke klant zich welkom voelt en weet je de verwachting te overtreffen? Ben jij diegene die snel kan schakelen tussen klantcontact en administratieve werkzaamheden? Heb jij een positieve en enthousiaste instelling? Dan zijn we op zoek naar jou!
Dit doe je
Zelfverzekerd en vol energie verwelkom je klanten die bij de receptie komen of telefonisch contact opnemen. Je weet de klantvraag snel duidelijk te krijgen en past je service hierop aan. Je schakelt snel en effectief tussen klantcontact en administratieve werkzaamheden, om zo de optimale dienstverlening te kunnen waarborgen. Tot je takenpakket behoort;
Dit ben je
Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel, bent flexibel inzetbaar en hebt een aanstekelijke positieve energie. Je streeft naar optimale klanttevredenheid en gaat hierbij dan ook geen enkele uitdaging uit de weg. Dit weet je tot een succes te brengen door je open, eerlijke en nauwkeurige houding, tezamen met je positieve uitstraling. Omdat je het belangrijk vind om jezelf te ontwikkelen en andere daar ook toe wilt motiveren, sta je positief tegenover het ontvangen en geven van feedback. Daarnaast ben je woonachtig in de omgeving van Drachten en beschik je over;
Dit krijg je
Interesse?
Als de functie Front office medewerker jouw op het lijf is geschreven en je per direct beschikbaar bent, dan ontvangen wij graag jouw sollicitatie en motivatie.
Reageren kan via persoonlink of neem voor vragen contact op met Paul, 0631902940.
Zorg jij ervoor dat elke klant zich welkom voelt en weet je de verwachting te overtreffen? Ben jij diegene die snel kan schakelen tussen klantcontact en administratieve werkzaamheden? Heb jij een positieve en enthousiaste instelling? Dan zijn we op zoek naar jou!
Dit doe je
Zelfverzekerd en vol energie verwelkom je klanten die bij de receptie komen of telefonisch contact opnemen. Je weet de klantvraag snel duidelijk te krijgen en past je service hierop aan. Je schakelt snel en effectief tussen klantcontact en administratieve werkzaamheden, om zo de optimale dienstverlening te kunnen waarborgen. Tot je takenpakket behoort;
- ontvangst van klanten bij de receptie en telefonisch
- verzorgen van e-mail, in-en uitgaande post
- inplannen afspraken voor de specialist
- verzorging van de receptieomgeving
- correct naleven van de bekende procedures
- verwerken van pin en contante betalingen
Dit ben je
Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel, bent flexibel inzetbaar en hebt een aanstekelijke positieve energie. Je streeft naar optimale klanttevredenheid en gaat hierbij dan ook geen enkele uitdaging uit de weg. Dit weet je tot een succes te brengen door je open, eerlijke en nauwkeurige houding, tezamen met je positieve uitstraling. Omdat je het belangrijk vind om jezelf te ontwikkelen en andere daar ook toe wilt motiveren, sta je positief tegenover het ontvangen en geven van feedback. Daarnaast ben je woonachtig in de omgeving van Drachten en beschik je over;
- mbo werk- en denkniveau
- ervaring met MS office
- uitstekende contactuele en sociale vaardigheden
- enthousiasme en resultaatgerichtheid
- ervaring in een dienstverlenende omgeving en werken in teamverband
Dit krijg je
- marktconform salaris
- ruimte voor ontwikkeling
- 17 uur per week, verdeeld over 2 tot 4 dagen
- werken bij een groeiende organisatie waarbij jij een grote rol speelt
- doorgroeimogelijkheden
Interesse?
Als de functie Front office medewerker jouw op het lijf is geschreven en je per direct beschikbaar bent, dan ontvangen wij graag jouw sollicitatie en motivatie.
Reageren kan via persoonlink of neem voor vragen contact op met Paul, 0631902940.